Anjuna Ice Pops – A bölcs elefánt esete a jégkrémekkel

15

A Lövőház utcai Anjuna Ice Pops jégkrémezőt két vállalkozó kedvű fiatal, Szabó Milán és Szalay József álmodta meg egy indiai utazás alkalmával. Hazatérve rögtön bele is vágtak a projektbe, és a DekoRatio stúdiót keresték meg, hogy közösen megalkossák a márka arculatát. A nyár beköszöntével az üzlet is elindult, amelynek profiljáról most egy kicsit többet is megtudhattok.

A DekoRatio designstúdió fő célja, hogy átgondolt márkaépítési stratégiára és igényes megjelenésre inspirálja a céltudatos magyar vállalkozásokat, és segítsen nekik abban, hogy maradandó vásárlói élményt nyújthassanak – olyat, amiről az emberek beszélnek is. Ezért minden megkeresést egy úgynevezett Discovery Session követ, amin fény derül a célokra, háttérsztorikra és azokra a fontos részletekre, amelyek segítik a hatékony közös munkát. A Szabó Milánnal és Szalay Józseffel való ötletelés során az Anjuna név már adott volt, ugyanis a Goán található, hasonló nevű tengerpartszakasz hangulata annyira megragadta a srácokat, hogy egyértelmű volt számukra, hogy arról a helyről szeretnék elnevezni márkájukat. A tervezők ebből a keleti világból indultak ki a jégkrémező designjának megalkotásakor.

1 4 5

„A logó és az arculat kialakításánál egy olyan embléma megalkotására törekedtünk, ami az indiai hangulatra és a Holi fesztivál életérzésére utal. Az elefánt szent állat Indiában, de emellett az erő, bölcsesség és a szerencse szimbóluma is. A játékos figura kialakításánál fontos szempont volt, hogy azért ne a vallásra utaljon, inkább egy kedves karakter legyen, ami jól kapcsolható a termékhez és a márka profiljához. A typo neve Nexa, aminek a „J” betűje ragadott meg igazán, szerintem emlékeztet a hindi írás karakterére. Kiegészítő arculati elemként színes, poros-felhős elemeket alkalmaztunk, finoman utalva a Holi fesztivál színkavalkádjára. A szörfös, tengerparti hangulat az enteriőr designban is visszaköszön, amit szintén mi terveztünk” – mesélt az arculat születéséről Mészáros Szani designer.

9 11

És hogy mit is kapunk az Anjunában? Saját fejlesztésű jégkrémeket és limonádékat valódi gyümölcsökből és természetes alapanyagokból, amik nem tartalmaznak allergén összetevőket, így a legtöbb íz gluténmentes, laktózmentes és vegán. Egyszóval, ha éppen Budán jártok és valami egészséges édességre vágytok felfrissülésképpen, feltétlenül látogassatok el a kicsi, ám annál barátságosabb üzletbe!

lebeges

7

Anjuna Ice Pops
1024 Budapest, Lövőház utca 24.
Nyitva tartás: hétfő – vasárnap: 11.00 – 23.00

 

1 Comment

  • Válasz augusztus 4, 2016

    Bata Misi

    Sziasztok, úgy gondolom érdekes lehet, hogy a páros nem egyből a DekoRatio stúdióhoz fordult segítségért az arculati elemek kidolgozására. Először feldobtak egy kreanodos pályáztatott:
    http://kreanod.hu/palyazatok/anjuna-ice-pops-logotervezes?page=6 , aminek győztese is lett. Gondolom költséghatékony megoldás miatt, de aztán ki tudja mi volt a háttérben. Sajnos nem ez az első eset hogy a megrendelő a nyertes pályázta után más megoldást választ. Ebben az esetben a fiúk korrekten jártak el, de sajnos volt olyan pályázat (nem nevezem meg a céget) amelyik a koncepció kidolgozás után részben – vagy teljesen felhasználta az arculatot, de a pályázatot sikertelennek minősítette. Ebben az esetben persze nem erről van szó, az arculat teljesen más, csak a folyamat kicsit elkeserítő az alkotok számára. Üdv. Misi

Leave a Reply