Kortárs magyar művészek, akiket ismerned kell! #2

viagra patent expiration mexico

bestel online viagra

Árkossy István: A múlt emlékei

Árkossy István: Sárkány

donde puedo comprar viagra femenino en mexico

where can i get cialis in london

oral sildenafil

generieke cialis betrouwbaar

Birkás Ákos: Barátság

superdrug viagra

A művésznő alkotásaiban a szín és a forma szinte másodlagos szerepet tölt be. Elmondása szerint ösztönállapotban, az öntudatlanság felszabadító stádiumában fest. Csurka azon dolgozik, hogy az idő minél kisebb részleteit tudja megjeleníteni; úgy gondolja, minél nagyobb rutint szerez benne, festményei annál absztraktabbá válnak, az alkotói aktus pedig annál összetettebbé formálódik.

Csurka Eszter: Cím nélkül

Csurka Eszter: Cím nélkül

canada pharmacy Drozdik Orsolya

A művésznőt nemcsak hazánkban, hanem külföldön is elismerés övezi. 1975-től a nők reprezentációjának kérdésköre foglalkoztatta. Az Individuális mitológia című performansz-, fotó- és rajzsorozatában foglalkozik először a nőiesség megjelenítésének problematikájával. Művészetében a női test a kritikai szférákat kijelölő és meghatározó viszonyrendszer alapja.

Drozdik analizáló látásmódját a Szituáció, az Identifikáció, az AktModell, az Individuális mitológia, a Pornográfia című szériáiban konstruálta meg. „A nő nézőpontja mindig a legfontosabb volt a munkáimban. Installációim posztmodern feminista stratégiákra építettek. Az írást és a vizuális tevékenységemet nem választom szét, számomra ugyanannak a dolognak különböző megfogalmazásai ezek” – nyilatkozta egyszer.

Drozdik Orsolya: A Medikai Vénusz

Drozdik Orsolya: A Medikai Vénusz

Drozdik Orsolya: Csíkok

Drozdik Orsolya: Csíkok

http://onlineinusacanadablab.accountant canada pharmacy online Keserü Ilona

Keserü Ilona az 1960-as évek magyar neoavantgárd művészgenerációjának jelentős alakja. Alighanem ő volt az egyetlen olyan művész ekkortájt, aki a hazai behatárolt képzőművészettel dacolva újszerű, autentikus, független alkotásaival egyszerre volt modernista és aktuális. A Magyar Képzőművészeti Főiskola elvégzése után talált rá az absztrakt kortárs művészetre. Alkotói metódusa fordulópontját az Olaszországban eltöltött idő hozta el; Michelangelo színhasználata nagy hatással volt rá.

Az addigi lendületes kalligráfiáit ekkor felváltották a gesztusfestmények, amelyeknek erős vörös-narancs-fekete koloritja szemben állt az addig jellemző monokróm színek használatával. Festészetének talán a balatonudvari temető szív alakú sírkövei adták a legerősebb lökést, amelyek számos munkájában központi motívumként jelennek meg. Művészetére jellemzőek a vászondomborítások és a szivárványszínek.  Legutóbbi képein egymás mellett egzisztálnak az időben egymástól távol eső alakzatok, színek és mozzanatok.

Keserü Ilona: Sűrűsödő hangtestek

Keserü Ilona: Sűrűsödő hangtestek

Keserü Ilona: Sírkő motívum

Keserü Ilona: Sírkő motívum

generic levitra Kovásznai György

Kovásznai György a rövid lélegzetvételű animációs filmek művelőjeként mind a hazai, mind a nemzetközi érában nagy népszerűségre tett szert. Egyaránt festett vászonra, rajzfilmjeit kockáról kockára festette meg, amellyel a permanens festőiség élményét érte el. Ezzel az ábrázolásmóddal merőben eltért a mainstream animációs módszerektől. Szabad szellemű alkotóként tekintettek rá, akinek munkáit nem lehetett besorolni egyik művészeti iskolába sem.

Szerinte „a mozgás időszakainak észlelése, a nem elszigetelt jelenség sorozatainak megfigyelése az élet filozófiája.” Novemberben szerepelni fognak alkotásai a londoni Clerkenwell Gallery Creative Fury kiállításán olyanokkal együtt, mint William Kentridge világhírű rajzfilmes.

Kovásznai György: Festménysorozat A '74-es nyár emléke című filmhez

Kovásznai György: Festménysorozat A ’74-es nyár emléke című filmhez

Részlet a Habfürdő c. animációból

Részlet a Habfürdő c. animációból

cialis bula Magyar Ádám

Magyar Ádám igazi megszállottként vizsgálja a metropoliszok lüktetését. „A várost nagyon is természetes helynek tartom. Az emberi természet helye: olyan, akár egy termeszvár” – mondta ezzel kapcsolatban. A fotográfus pályája során többek között olyan nagyvárosokra szentelt hosszabb időt, mint Tokió, Hongkong, Shanghai, Kalkutta vagy New York.

Minden szériájában máshonnan és máshogyan szemléli a lét pulzálását. A digitális technika potenciálját maximálisan kihasználva saját készítésű, szkenerrel társított fényképezőgépet vagy ipari célokra használt kamerát részesít előnyben.

store Nádler István

Nádler István a magyar neoavantgárd képzőművészeti mozgalom egyik elindítója és jeles képviselője. Kezdetben nagy hatást gyakorolt rá az informel festészet, majd a 60-as évektől festészetében egyre inkább a geometrikus absztrakció, illetve a hard edger nyer teret.

Fő inspirációit a magyar népművészetből, az európai klasszikus zenéből és a távol-keleti tradicionális zenéből meríti. A gesztusfestészetet metaforikus motívumai segítségével építette be a strukturális geometrikus absztrakcióba.

http://canadadrugcenteronlinehowtogetblab.accountant canada drug center Vojnich Erzsébet

A művésznő mintegy húsz éve fest elnéptelenedett enteriőröket, amelyek mégis implikálnak egyfajta emberi jelenlétet. Az épületek falakkal körbehatárolt térrendszere egyszerre kozmikus és emberi: Vojnich ezáltal kalauzolja a szemlélőt az ismert világból egy ismeretlen felé. Alkotásain a belső terek azonban nem pusztán ábrázolatok, hanem inkább látomások.

A művésznő belső terei arra emlékeztetnek, hogy az épített falak által közrefogott tér egy ősi gesztussal létrehozott biztonsági zóna, ami egyúttal egy szent hely is.

Szilágyi Lenke

Szilágyi Lenke a kortárs magyar fotográfia emblematikus alakja. Egyedi képi világot teremtett, új nézőpontból, új tónusokkal. Az általa használt színárnyalatok igencsak variábilisak, néha túlkeményíti képeit, máskor azonban semmilyen manipulációval nem él sem a fényképezés során, sem pedig a sötétkamrában.

Tematikája egyszer megfoghatatlan, máskor pedig szinte szokványos. Esetenként különös egybeeséseket, fény-árnyék viszonyokat, tükröződéseket, nézőpontokat rögzít, máskor hétköznapi narratívákat. Mindezt a sokszínűséget rendkívül határozott egyéniségével fogja össze.

Szerző: Gellér Anna

Legyél te az első hozzászóló!