Tíz design bolt, tíz önálló univerzum

o efeito do viagra dura quanto tempo

billig viagra ratiopharm

viagra generyczna sklep

buy viagra from canadian pharmacy

better between viagra cialis levitra

did viagra get its name

viagra 100 mg wirkungsdauer

female viagra tablet price

4-1 4-2

www FEIT West Village, New York

A luxus cipőmárka, a FEIT második New York-i üzletének megtervezésére az ausztrál tervezőt, Jordana Maisiet kérte fel. A rétegelt furnérlemezekből álló installáció létrehozása során CNC-technológiával dolgoztak, a létrejött konstrukciót pedig tükrökkel és lLED-fényekkel egészítették ki. Maisie szándéka szerint a kézművesség és az innovatívabb, mechanikusan vezérelt eljárások ötvözésével az egyediség hangsúlyozására törekedtek.

 5-2

5-35-1

price Ne-Sense, Taipei

A független tajvani divatmárka, a Ne-Sense a Yun Yih design studiót bízta meg a feladattal, hogy showroomját a kínai filozófia öt eleméből (tűz, víz, föld, fa, fém) inspirálódva tervezze meg. A három testvérből álló tervezőcsapat tagjai így meséltek a projektről: ,,Ami a legjobban lenyűgözi a vásárlóinkat a térben, az a beton belső és a középen elágazó faágak keltette összhatás. Más belső díszítések mint a – Medicom-játék és a vintage elemek – a saját gyűjteményünkből vannak. Ezek személyes tárgyak, amelyek a saját utunkat képviselik.”

6-1 6-2

http://cilaisbuycialisonline30tablettrialbuzz.accountant cialis coupons Heike Store, Hangzhou

Az An Design Company tervei alapján készült el a Heike brand termékeinek otthont adó bolt. A tér alaphangulatának meghatározója a beton struktúra és a teret három oldalról határoló üvegfal. A bolt a harmadik emeleten, egy bútorüzlet felett található, és egy szűk lépcsőről közelíthető meg. Hátulról megvilágított panelek és a tér stílusához illeszkedő lámpák világítják meg a kihelyezett ruhákat. A középen elhelyezett nagy, fekete elem pedig tovább fokozza azt a fény-árnyék játékból adódó izgalmas látványt, ami a tér megnyugtató és hangulatos atmoszféráját meghatározza.

   7-4

7-17-2

http://cilaiscialisonlinecostbuyclub.accountant shop Alexander Wang Flagship Store, London

A londoni Alexander Wang-márkabolt terének megálmodója a belga Vincent van Duysen volt, aki koncepciója szerint a márkára jellemző sajátosságokat ellensúlyozta saját alkotói kézjegyével. A háromemeletes luxusbolt enteriőrjében a klasszikus bútordarabok, designelemek mellett a kortárs művészet hatásai is megjelennek. A belső teret meghatározó alapvető építészeti elemekhez – rácsok, gerendák, beépített fülkék – harmonikusan igazodnak a berendezési tárgyak, posztamensek és egyéb bútorok.

8-1 8-3

http://tadalafilgeneric20mgopia.accountant sale Acne Studios, Párizs

A párizsi Rue Froissart-on megtalálható bolt belső kialakítását a stockholmi Bozarthfornell Architects stúdió munkatársai tervezték meg. A tér hangulatát a természetes fény bejutását biztosító ablakok helyett beépített fénycsövek és egy nagyobb borostyánkő üveglap határozza meg. A boltot kisebb terekre felosztó elválasztások kreatív elhelyezésével pedig arra törekedtek, hogy egy szabálytalan, tetszés szerint bejárható utat kínáljanak fel az üzletbe belépők számára.

 9-2

9-1

gold max viagra australia Damir Doma St. Honore, Párizs

Damir Doma párizsi boltjának nyers, mégis elegáns stílusú boltjának belső terét a Melbourne-i March Studio álmodta meg. A különböző anyagok – tükör- és acél elemek, kőlépcső, fapadló – ízléses ötvözésével a márka ethoszához szerettek volna igazodni.

10-1

p1_damir_doma_store_paris_adrien_dirand_yatzer

Forrás és képek: Ignant

Legyél te az első hozzászóló!