A Succession (Utódlás) titka - hogyan vált Siobhan Roy ikonná?
Bár a Succession (Utódlás) elérkezett az utolsó évadhoz, Shiv Roy örökké stílusikon marad. Az HBO által “teremtett” Roy család minden tagja a klasszikus old money vonalat képviseli, mégis kiemelkedő az egyedüli lánytestvér stílusa, ami, bár az évadok során változott, mégis egész biztosan örökké ikonikus marad.
Hogyan vált stílusikonná és mit tanulhatunk tőle?
Shiv Roy karaktere azért is annyira különleges, mert egy teljesen férfiközpontú mikrokörnyezetben kell helytállnia - az üzleti- és a magánéletében is. Folyamatosan törekszik rá, hogy a nőiességét, kifinomultságát össze tudja egyeztetni az anyagias, érdekkapcsolatokból álló üzleti világban - és közben jól is nézzen ki.
Ő a tökéletes példa arra, hogyan lehet nem túl nőies, nem kihívó, mégis alaknak megfelelő sziluettekkel, klasszikus színekkel és anyagokkal az összeszedettség és magabiztosság érzetét kelteni.
Hogyan változik a stílusa az évadok során?
Az első epizódokban, amikor még saját karrierjét igyekezett felépíteni, a 70-es évek inspirálta gardróbbal jelentkezett, meleg tónusokkal: krém és bézs színű blúzok, barna, magasderekú nadrágok és sötét, kisméretű bőr kézitáskák voltak meghatározók. Az outfiteket arany ékszerekkel, mintás sálakkal, pilóta napszemüveggel egészítette ki.
Miután az apja egyértelművé tette, hogy rá is számít, mint az utódlásban esélyes gyermekére, láthattuk a kaméleon-szerű átváltozását: innentől New York-i médiamogulként jelenik meg, szögletes szabású fekete blézerben, ballerinában, mini kézitáskával. Ő az, aki soha de soha nem hord hatalmas shoppereket.
A negyedik évadra magára ölt egyfajta anti-girlboss imázst, miközben továbbra is figyel a nőies megjelenésére. Már az első epizódtól kezdve tűzközelben van barna Skims body-ban. Igen, abban, amit a szintén girlboss Kim Kardashian tervezett.
Bár az Utódlás a végéhez közeledik, Shiv “csendes luxus” stílusa örökre velünk marad. Klasszikus darabjaihoz bármikor nyúlhatunk, ha öltözködésünkkel hasonlóan szeretnénk üzenni a társadalomnak, vagy ha mindig kifogástalanul szeretnénk megjelenni.
Szöveg: Udvarhelyi-Horváth Viktória
Képek: HBO
HELLO, MI VAGYUNK A PS CREATIVE – DIVAT PR ÉS KREATÍV ÜGYNÖKSÉG BUDAPEST SZÍVÉBEN ÉS A PS MAGAZIN KIADÓJA 2010 ÓTA.