AANRO - SEASONLESS LUXURY
Szűcs Áron, az AANRO megálmodója már 16 évesen divatbemutatókat szervezett Szolnokon, később elvégzett egy 4 éves képzést a Krea-ban, majd a Nike berlini központjának dolgozott.
Ismerjük meg, hogyan alakult át a márka, miközben Áron a kihívások ellenére is kitartott, és hogyan találta meg azt az egyedi stílust, amely az AANRO-t prémium, időtálló és rendkívül különleges divatmárkává tette.
Szűcs Áron, az AANRO tulajdonosa
-Az első márkám 2019-ben más néven indult, elsősorban unisex vonalat szerettem volna képviselni, a Krea-ban is ez inspirálta a diplomamunkám. Idővel azt vettem észre, hogyha úgy építek egy kollekciót unisexre, hogy van benne ránézésre női ruha, például egy szoknya, akkor az nem eladható a férfiaknál, viszont így megfordítva, férfi vonallal a fókuszban, egyértelműen bővült a vásárlói köröm - meséli Áron. - A márka mellett jelenleg a fő fókuszom az egyedi, prémium minőségű céges merch termékek gyártásán van. Éppen az Allianz-nak készítettem az olimpiai kollekcióját, mivel szponzorálják a versenyt, korábban pedig a karate világbajnoksághoz gyártottam öltönyöket és pólókat, de ezen felül vannak még tech cégek is, akik visszatérő megrendelőim. Ezekből az egyedi tervezésű merch termékekből sokkal nagyobb mennyiségben rendelnek a cégek tőlem, így az AANRO-s kollekciókat is olyan varrodákban tudom elkészíttetni, ahol csak nagy mennyiségű munkát vállalnak el, ami hatalmas plusz, hiszen kiemelkedően magas minőségben dolgoznak.
-Részt vehettem a HFDA Mentorprogramjában, melynek során csináltam egy 'rebrandinget' és a márkám nevét is megváltoztattam. Tulajdonképpen elölről kezdtem, csak sokkal több tapasztalattal, szakmai támogatással, mentorálással a hátam mögött. Így született meg az AANRO, ami már férfifókuszú, seasonless kollekciókkal debütált. A seasonless ruhadarabok lényege, hogy egész évben helytállnak, a rétegezésben és a variálható darabokban látom ennek a titkát. A vásárlókon is azt érzem, hogy sokkal szívesebben vásárolnak olyan darabokat, amiket gyakrabban fel tudnak venni, ráadásul a minőségből és a szolgáltatásból kifolyólag nem is olcsó a márkám, így még inkább fontos, hogy a vásárlóim azt érezzék, nem csak egy alkalomra fizetnek meg egy magasabb árat, hanem befektetnek egy-egy időtálló darabba.
-Az egyébként praktikusan egymásra épülő kollekcióimba mindig belecsempészek valamilyen izgalmas részletet, egy-egy különleges szabásvonalat, amitől életre kelnek a legalapabb ruhák is. Variálható darabokat árulok, nem kell mindig új felsőt is venni a gatyához. Eddigi tapasztalataim alapján a magyar piacon abszolút van igény arra, amit csinálok. Nekem is vannak nagy álmaim, de a nap végén tudom, elsődlegesen az a lényeg, hogy a vásárlónak mire van szüksége, pontosan ezért ennyire erős nálam a basic vonal. A márkának a cashflowt adó termékek biztosítják a stabil alapját, mert ezek vásárló- és üzletfókuszúak, például a pólók, hoodiek. Persze idővel szeretnék majd én is mini dropokat, amikor extrább, különlegesebb darabok jelennek meg. A most induló webshopon megtalálható pár figyelemfelkeltőbb darab is, ami ezt a vonalat képviseli már.
-Korábban egy belvárosi üzletben volt megvásárolható az AANRO, időközben viszont két nagyon kedves barátommal, Lotfi-Schadi Rékával és Nagy-Papp Henriettel, a LOZAR alapítóival nyitottunk egy Showroomot, ahol helyet kapott egy varroda is, így igazi műhely hangulata van a helynek.
Technológia szempontjából nagyon kimagaslónak mondanám a márkám, és ezért is kaptam azt a lehetőséget, hogy merch gyártásba kezdhessek nagyobb cégeknek. Aktuális, magas technológiával dolgozunk, nem csak szépek a termékek, de praktikus részletekkel vannak megálmodva. Mindig azt keresem, hogy az alap dolgokat hogy lehetne részleteiben csak egy kicsit megváltoztatni. Pont azért eladható, mert semmi nincs túlgondolva, de mégis talál az ember egy olyan különleges részletet, amitől igazán egyedinek és magáénak érzi.
-Hosszútávú tervekben szerepel külföld is, elindult a webshopom, illetve a legfőbb cél, hogy a márka idővel eltartsa magát. Megrendelésre is van lehetőség, sokszor keresnek olyan darabokat, amik már elfogytak, de mindig több anyagot rendelek, így természetesen el tudjuk utólag is készíteni igény szerint a ruhákat. Anyagot leginkább külföldről szerzek be, az egyik legjobb jersey anyagbeszállítóm például koreai, de sok textilem van Olaszországból is.
Az AANRO titka abban rejlik, hogy a tervezés során a funkcionalitást, a gyártás során pedig a minőséget tartják elsődleges szempontnak. Minden egyes terméküket prémium anyagokból készítik, gondos, kézműves munkával, és a legújabb technológiával.
HELLO, MI VAGYUNK A PS CREATIVE – DIVAT PR ÉS KREATÍV ÜGYNÖKSÉG BUDAPEST SZÍVÉBEN ÉS A PS MAGAZIN KIADÓJA 2010 ÓTA.