
Megérkezett Dzsúdló divatmárkája, a Boga
A Boga célja, olyan high-end darabok megalkotása, amelyek a magyar kultúrából inspirálódnak, és reflektálnak a magyar emberek mindennapjaira.
Március 12-én a streetwear rajongói körében hatalmas várakozás előzte meg Juhász Márton, azaz Dzsúdló új kollekciójának bemutatását. Az új márka nem csupán ruhadarabokat, hanem egy egész közösség kifejeződésének és identitásának jelképei.

„A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni”
A Boga alapvetően streetwear márkaként debütál! Ez azt jelenti, hogy a kollekcióban hosszabb fazonú pólók, kapucnis pulóverek és lazább dzsekik találhatók. Dzsúdló célja a Bogával egy közösség létrehozása, ahol az azonos ízlésű emberek találkozhatnak. Dzsúdló nem csupán a divat világát kívánja megújítani, hanem egy teljes kulturális mozgalmat kíván elindítani azáltal, hogy a hazai kultúrából merített inspirációt ötvözi a streetwear egyedi stílusával.

A limitált darabszámú termékek magas minőséget és határtalan kreativitást tükröznek, miközben a hazai kultúra és identitás mélyebb megértésére ösztönözi viselőit.

Dzsúdló számára a divat a zene után a második legfontosabb önkifejezési forma. HUNGARIANS COOK TOO feliratos pólók hátán a legfontosabb üzenet jelenik meg, ami a márka küldetéstudatának része: bemutatni, hogy a magyar tervezők is képesek világszínvonalú streetwear-t létrehozni, amit az újragondolt népi motívumok is közvetítenek.

HELLO, MI VAGYUNK A PS CREATIVE – DIVAT PR ÉS KREATÍV ÜGYNÖKSÉG BUDAPEST SZÍVÉBEN ÉS A PS MAGAZIN KIADÓJA 2010 ÓTA.