Dzsudlo ruhamarka
Divat
2024. 03. 13.

Megérkezett Dzsúdló divatmárkája, a Boga


A Boga célja, olyan high-end darabok megalkotása, amelyek a magyar kultúrából inspirálódnak, és reflektálnak a magyar emberek mindennapjaira.

Március 12-én a streetwear rajongói körében hatalmas várakozás előzte meg Juhász Márton, azaz Dzsúdló új kollekciójának bemutatását. Az új márka nem csupán ruhadarabokat, hanem egy egész közösség kifejeződésének és identitásának jelképei. 

TT 04 o
„A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni”
mondta Dzsúdló

A Boga alapvetően streetwear márkaként debütál! Ez azt jelenti, hogy a kollekcióban hosszabb fazonú pólók, kapucnis pulóverek és lazább dzsekik találhatók. Dzsúdló célja a Bogával egy közösség létrehozása, ahol az azonos ízlésű emberek találkozhatnak. Dzsúdló nem csupán a divat világát kívánja megújítani, hanem egy teljes kulturális mozgalmat kíván elindítani azáltal, hogy a hazai kultúrából merített inspirációt ötvözi a streetwear egyedi stílusával.

55180431 a0d1b5a6f4411155992c70ad3e7c903b wm

A limitált darabszámú termékek magas minőséget és határtalan kreativitást tükröznek, miközben a hazai kultúra és identitás mélyebb megértésére ösztönözi viselőit. 

HCT Te 03 o

Dzsúdló számára a divat a zene után a második legfontosabb önkifejezési forma. HUNGARIANS COOK TOO feliratos pólók hátán a legfontosabb üzenet jelenik meg, ami a márka küldetéstudatának része: bemutatni, hogy a magyar tervezők is képesek világszínvonalú streetwear-t létrehozni, amit az újragondolt népi motívumok is közvetítenek.

Dzsudlo

Boga


Pscreative 27e579d1

HELLO, MI VAGYUNK A PS CREATIVE – DIVAT PR ÉS KREATÍV ÜGYNÖKSÉG BUDAPEST SZÍVÉBEN ÉS A PS MAGAZIN KIADÓJA 2010 ÓTA.

Rólunk

Referenciák